tisdag 9 augusti 2016

OM bästa sättet att gå ned i vikt - för kvinnor


Det är helt klart skillnad på kvinnor och män när det gäller att gå ner i vikt och här drar vi kvinnor det längsta strået, dvs. vi har betydligt svårare att gå ner i vikt än männen. Och har vi då uppnått en viss ålder, då...

Om det här skriver Aftonbladet i PLUS där en professor tipsar om 5 fäller och 5 lösningar för kvinnor som vill överlista naturens lagar och minska i vikt mot alla odds. Här berättar också jag om min viktnedgång med hjälp av träning och LCHF plus att Nadja som är hälften så gammal som jag, berättar hur hon gjorde för att minska i vikt.

Att artikeln finns i Aftonbladet PLUS betyder att den bara är tillgänglig för prenumeranter MEN om du inte redan är prenumerant kan du provprenumerera för 1 krona :-)


Om den träning jag ägnat mig åt under semestern kan du läsa helt gratis i Träningsbloggen och en mängd lchf-inspiration hittar du under denna länk - också gratis. Så varsågod!

PS! Eftersom vi har svårt att gå ner i vikt och svårt att bygga muskler och ändå gör det borde ju innebära att vi är riktiga HJÄLTINNOR - eller hur!!!

// Kikki




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Verktyg för nyhetsbrev