måndag 14 november 2022

Mysdressarnas himmelrike

Vad vi strosar omkring i hemma skiljer sig rätt rejäl åt den saken är klar. Jag har i alla tider bytt om, i alla fall så länge jag kommer ihåg, till nåt mjukt och mysigt då jag kommit hem från jobbet.

Och sen jag blev friherrinna gäller mysdress i princip hela dagarna, utom då jag åker iväg hemifrån i något ärende. Vad outfiten består av beror förstås på årstiden.

Nu är det vintertider här i Luleå, även om vi saknar snö än så länge, så nu gäller tjocka och varma tröjor och gossiga tights plus yllesockor. Mmm...

I andra änden av har vi Elsa Billgren som bor i Stockholm och gärna väljer lätta tunna klänningar då hon är hemmavid, även om det är kallt ute. Brrr...

Idag är det måndag och vi ska iväg och få influensavaccinet. Så då blir det till att ta på sig en annan och mer passande outfit.

Vad är din favoritklädsel då du är hemma?

Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Verktyg för nyhetsbrev