..............................................................

måndag

Flower Power med MåBra-tips


Annandag Påsk och imorgon är det arbetsvecka igen. Solen har värmt idag och det känns att våren inte riktigt har kommit igång ännu. Idag har jag roat mig med att plantera och att glädja åt det som redan kommit upp av alla fröer jag sått. Inget att visa dock eftersom bara hjärtbladen syns, allting ser likadant ut.
Längst ner i inlägget finns några MåBra-tips till dig ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓


Clivian är lite sen i år och visar bara en liten blomma som är på gång. Den är nog fortfarande medtagen efter förra årets rensning av rötter i krukan. Men den kommer så småningom det brukar den göra. Ifjol blommade den hela två gånger!


Påskliljans knoppar har i alla fall slagit ut och den är jättevacker med sin solgula färg.


Så fin att den förtjänar en närbild tycker jag 😉

Här kommer MåBra-tipsen!

Följ länkarna för mer info


Hoppas du njutit av Påskhelgen - det har jag gjort!


PS! Samlingslänk för all färsk Hälsoinspiration från mig linktr.ee/kikkisandstrom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar