..............................................................

måndag

Vårdagjämningen kan bli starten till ditt nya liv - om du bara låter det ske...


Nyåret är inte alls bäst när du vill göra avstamp och börja ett "nytt" liv med nya goda och hälsosamma vanor. Det går mycket lättare då ljuset har vänt åter som det har gjort just idag då det är härlig vårdagjämning. Så sätt igång, men inte så häftigt att du kommer av dig - ta små steg mot ditt "nya" liv!
  1. Bli mer noga med vad du äter - min grej är LCHF och det hjälper mig att hålla vikten.
  2. Välj tillskott och hudvårdsprodukter med omsorg - jag rekommenderar dessa som jag själv använt i många år.
  3. Rör på dig i vardagen - minst 30 minuter om dagen. Variera!
  4. Kom ihåg att alltid andas genom näsan. Undrar du varför kan du skicka mig ett mail så ska jag berätta.
Enkla och okomplicerade tips som hjälper dig att må bättre och bättre!

// Kikki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar