..............................................................

onsdag

Mina nya bästisar ger mig wow-känsla


För en tid sedan tipsade jag om hårbottenmassage som en väg till tjockare hår och bättre hårväxt. Sedan dess har jag själv praktiserat just detta - och hoppas få se resultat så småningom. Det lär ta några månader innan det syns. Men jag har också passat på att göra en annan förändring i mitt "hårliv".

Jag har bytt shampoo OCH börjat använda balsam. Efter många nöjda år med Aloe Jojoba Shampoo, som är ett fantastiskt shampoo med många goda egenskaper, tänkte jag förnya mig lite och har skaffat hem mina nya bästisar Sonya Volume Shampoo (Aloe vera och bidrottninggelé (royal jelly) och toppat med Sonya Volume Conditioner (Aloe vera, Royal Jelly och jojobaolja).

Föll pladask för det där med volym till att börja med och är supernöjd med resultatet. Gillar verkligen att rekommendera produkter som jag själv har testat och är supernöjd med.

Här finns alla hårprodukterna samlade för dig som vill botanisera lite 👩

Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar