lördag

Var rädd om dina stjärnögon - innan de slocknar


Ibland snubblar man, i det här fallet jag, över något riktigt bra. Igår afton hände det igen när jag surfade runt på nätet och nu vill jag dela med mig. Det jag pratar om är en Gratis bok som finns upplagd av författarna på Youtube och som jag sparat som en egen spellista. Så här står att läsa om ljudboken Stjärnögon - Innan Dom Slocknar av Mike Blixt och Andreas Larsson.

"Om du känner att det behövs någon form av förändring i ditt liv och i ditt sätt att tänka, kan det här vara boken för dig. Den innehåller korta tips och sätt att se på saker som vi själva önskat att vi fått tidigare i livet. Tips som med facit i handen förändrade våra liv. Allt presenterat i lättsamma, mycket korta fristående kapitel."

Klicka på bilden för att lyssna - men det är 50 kapitel så jag tipsar dig om att ladda ner den som egen spellista innan du börjar lyssna. Vill du köpa pappersboken finns den här.


Happy listening or reading 😊

Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar