..............................................................

torsdag

Och vindarna viskar mitt namn...


Livet är underbart och jag känner mig smått euforisk. Jag har på allvar börjat tillämpa nya färdigheter. Att leva NU! Jag har kommit över krönet...

Det är NUET som gäller och hur skönt är det inte att kunna vara helt med, utan att vara upptagen av en massa störande tankar. Jag kan bara tacka Eckhart Tolle som fört mig in på denna väg och jag över fortfarande och kommer att fortsätta länge än...

Den rådande kylan med minus30grader hindrar mig från att springa ut och dansa runt i mörkret - men jag känner en oerhörd frihetskänsla och frid sprida sig inom mig...

Ljuset vänder åter och imorgon 6 januari, har vi tjänat hela 35 minuter - tid som solen är uppe jämfört med Vintersolståndet 2016. Det betyder mycket här uppe i Luleå... Verkligen något att glädjas åt!

Ville bara berätta 😇
// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar