..............................................................

söndag

Årets första dag - och allt ligger framför mig...

På jakt efter solljuset ser jag ett himlafenomen... Klicka på bilden så ser du det snett ovanför solen.
Ett stort ansvar vilar på mina axlar - jag kan ta det ansvaret, eller bara köra med låt-gå-principen. Det sistnämnda lockar inte särskilt kan jag säga. Åren går och med tiden har jag börjat känna det allt viktigare att fylla tiden med väsentligheter - att utvecklas. Det är NU jag lever... och det är Mitt ansvar, ingen annans...

Vanligt är att jobba på dagarna och sen tillbringa kvällarna zappande framför TV:n för att kolla på vad Andra gör. Mycket tid ägnas också åt sociala medier - att umgås med folk på distans, istället för att umgås med människorna vi har omkring oss. Men allt det där vet vi ju, eller hur...

Näe, nu hoppas jag av den meningslösa karusellen på riktigt! 2017 ska bli mitt absolut bästa år hittills. Det är NU jag lever... och det är Mitt ansvar, ingen annans...

Vill också passa på att påminna om TÄVLINGEN som pågår in på Nya Året 2017 till 5 januari 2017. Vinstvärde 1000 kr och presenter till alla tävlande. Var med du också...

God fortsättnng på nya året 😊
// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar