..............................................................

torsdag

NU laddar vi för fullt!


Den närmar sig med stormsteg höstens stora FEST som jag längtat efter i flera månader nu. Alltid lika roligt. Mycket folk och full kommers bland stugor och stånd. Jag pratar förstås om Skördefest och Miljödagar 2016 som jag berättat om tidigare och som går av stapeln 26 - 28 augusti i Boden.

Kom in till oss. Bland annat bjuder jag på Droppen Som Stärker Kroppen. Sedan jag började med Aloe Vera drycken för cirka 8 år sedan, har jag inte haft en sjukdag. Kan det bero på den vitaminspäckade drycken som finns i tre smaker varav jag har två att bjuda på nämligen:

- Aloe Vera Gel - originalet, och
- Aloe Berry Nectar

Hos mig kan du hitta många aloeveraprodukter för in- och utsidan. Så kom och smaka plus testa alla nyttigheter. Bjuder på mässpriser och mässpresenter för dig som handlar.

Inte nog med det. Hos mig finns även:


Min hälsokollega i stugan Nina Vikström från MorrRingens Grön Hälsa och Omsorg kommer att ha härliga ekologiska ägg till försäljning plus göra PR för bokserien Hälsa och Folkbildning. Missa inte det!

Varmt välkommen till HÄLSOSTUGAN!

// Kikki & Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar