..............................................................

tisdag

Hur ofta sker mirakler egentligen?


Det är inte så väldigt ofta, faktiskt väldigt sällan, vi hör talas om mirakler, än mindre upplever mirakler. Men mirakler finns och här ska du få veta mer om ett riktigt hälsomirakel.

Det handlar om växten som inte är ett mirakel, men som gör mirakler. Den påverkar hela vårt fysiska system och gör att vi uppnår en bättre hälsa. Specifikt handlar detta om en dryck, tillverkat av en växt som är världens troligen nyttigaste. Det handlar om aloeveradrycken som odlas på ekologiska jordar, framställs och tillverkas av Forever Living Products. Se filmklippet om nyttan för ”insidan” med aloeveradrycken så förstår du.


Mina egna erfarenheter av drycken är mycket goda. Jag har druckit den sedan 2007 och både min mage och mitt övriga jag är i toppform. Att jag sen aldrig är sjuk "skyller" jag på aloeveran...

Drycken finns i tre goda smaker; original, berry nectar och bits´n peaches och finns att beställa från min shop 24 timmar om dygnet. Du kan även beställa per telefon och mail om du kontaktar mig. Självklart är du välkommen att höra av dig även om du bara vill ha mer information.

Hälsan framför allt!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar