..............................................................

söndag

Guld i strupen och i magen ger friskare liv



Jag pratar inte om ädelmetallen guld såklart, utan använder ordet för att drycken jag ska presentera är absolut guld värd. Så säger jag och många andra med mig! Så läs det här och låt dig informeras och inspireras :-)

Vi behöver tillskott av vitaminer för att må bra. Aloe Vera är ett kosttillskott som är sprängfylld med nyttigheter, håller magen i form, förbättrar upptaget av vitaminer och balanserar mage/tarmsystemets mikroflora. Jag säger att det är en gudabenådad dryck. Den finns i tre smaker:

Aloe Vera Gel
Storsäljaren som har funnits med ända sedan starten, är idag populärare än någonsin förut. Handplockad, ekologiskt odlad Aloe vera. En god start på dagen!
Volym: 1 liter

Aloe Berry Nectar
Samma fina produkt som originalet, Forever Aloe Vera Gel: handplockad och ekologiskt odlad Aloe vera, men här med god smak av tranbär och äpple som passar hela familjen.
Volym: 1 liter
Aloe Bits´n Peaches
En fruktig smaksensation! Aloe Bits n’ Peaches är precis vad den heter: en Aloe vera-dryck med somrig smak av solmogna persikor och små bitar av Aloe vera – ekologiskt odlad, så klart.
Volym: 1 liter


Min personliga favorit är den gula dunken. Jag älskar att ta min aloeverashot á 30 ml direkt på morgonen från kylskåpet. Det är det allra första jag gör innan jag stoppar nåt annat i munnen. Då gör den störst nytta. Maken och sonen älskar Berry Nectar som är lite sötare. Det sägs att män gärna gillar lite sötare drycker.

Hör av dig till mig om du vill veta mer om produkterna eller vill beställa personligen. Om du gillar att webbshoppa kan du gå direkt till shopen och beställa eller kanske bara kika runt lite på alla härliga produkter. Om du inte redan är kund, kan du bli utan att för den skull behöva beställa på en gång. Fördelen med att vara kund är att du då kan se priserna i shopen.

Välkommen!

Kikki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar