..............................................................

måndag

Dag 9 och vi söker nya jaktmarker


Det regnade och regnade och regnade denna söndag, så jag tänkte idag blir det inte någon PW före frukost. Hade det duggat så hade jag dragit iväg, men det hällregnade så jag lät bli. Så plan B fick tas i anspråk. Vi, mannen och jag, drog iväg till Artic Gym i Luleå. Vårat eget Actic i Gammelstad har sommarstängt på helgerna och normalt hade det inte gjort nåt, men vädret idag... Det blev ett skönt svettigt pass med "genomgång" av de flesta muskelgrupperna, så vi kände oss nöjda.

Vid middagstid klarnade det upp och blev riktigt fint och jag fick med mig mannen på en powerwalk, jag med mina bungypumps- och mannen utan. I slutet på rundan lade jag in lite "upptempo" i form av jogging. Gick riktigt fint, det känns att jag är på G. Vi var ute en dryg timme och fick ihop ca 5,3 km. Riktigt bra. På Runkeeper ses detaljerna.

Det var dagens pepp från mig. Hoppas du också håller igång och rör på dig efter bästa förmåga. Sommaren är som gjord för det :-)

Här följer du det som publiceras på Träningsbloggen

Imorgon berättar jag om dagens aktiviteter!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar