..............................................................

lördag

Dag 7 och jag avslöjar en hemlighet


Fredagen bjöd jag mig själv på flera träningsaktiviteter. Jag hann med ett svettigt gympass tillsammans med mannen, avverkade 5,3 km på cykel i snabbt tempo och på kvällskvisten bungypumpPW nästan 4 km på 43 minuter också i sällskap med mannen. Att det gick såpass snabbt kan bero på HEMLIGHETEN.

Jag joggade några kortare sträckor!!!

Tidigare har jag berättat om att jag slutat jogga/springa för åratal sedan på grund av rejäla ryggproblem. Men detta till trots har jag lagt in några korta sträckor jogging under mina powerwalks. Vi får se var detta leder. Jag drömmer förstås om att kunna springa igen - om än bara några kilometer :-)

Såhär gick det på gymmet idag...

Här följer du det som publiceras på Träningsbloggen

Imorgon berättar jag om dagens aktiviteter!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar