..............................................................

fredag

Dag 6 blev en lugnare dag - på sätt och vis


Jag hade vädret på min sida denna torsdag då jag spänstade iväg på min bungypumpPW i arla morgonstunden. Väl ute svängde jag till vänster istället för höger för ovanlighetens skull och tog en helt annan runda. Enligt min RunKeeper var tempot bitvis högt vilket kändes superbra. Det blev runt 40 minuter. Idag hoppade jag över plankan och djupa knäböjen. Det kan vara bra att ta det lite lugnare ibland tänkte jag. Så jag planerade inte in några fler träningsaktiviteter.

Istället tog jag mannen med mig och hämtade ett stort och tungt paket på postutlämningsstället. Jag fick hem en mindre "laddning" med härliga FLP produkter för att fylla upp lagret.


Det blev uppackning och leverans till Boden under kvällen. Jättemysigt att åka till sin födelsestad och att träffa sina kunder. Jag bjöds bland annat på färska och doftande stora jordgubbar.

Sen en sväng till en kompis i Boden för att inspektera hennes trädgård och de två växthusen hon fått hem. Jag kom oanmäld och ingen var hemma, så jag strosade runt och upptäckte både ditt och datt. Älskar vallmo...


Här följer du det som publiceras på Träningsbloggen

Imorgon berättar jag om dagens aktiviteter!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar