..............................................................

söndag

Dag 37 och sista dagen med Träningsbloggen


Söndag och en riktigt regnig dag. Alltså passade det med ett besök på gymmet för ute ville ingen vara och träna. Körde på i ett högt tempo i ett gym som ångade av värme. De hade fläktar utställda lite här och där så jag gissar att ventilationen pajat. Nåväl en skön avslappning infann sig efteråt och efter duschen kändes det bara ändå bättre. Och när min följeslagande make och jag kom hem sken solen.

Viktminskningen blev nästan 2 kilo på 5 veckors semester med strikt lchf och träning nästan varje dag. En mycket god vana har blivit etablerad och jag ska verkligen bemöda mig om att hålla stilen under höst-vinter-vår. Det känns i alla fall lovande.

Hoppas du som läst har blivit lite peppad i alla fall och kanske kommit igång med din egen hälsoresa. Nu avslutar jag Träningsbloggen med flaggan i topp. Jag fortsätter träna såklart och imorgon börjar jobbet.

Här kan du läsa allt som publicerats på Träningsbloggen 5 veckors semester med liten tjuvstart :-)

// Kikki

PS! Här kan du läsa om Relaxator Andningstränare som fixar flåset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar