..............................................................

fredag

Dag 34 med fullspäckat program


Under torsdagen började jag känna av den på allvar, stressen över att semestern är slut och att jag börja jobba  på måndag. Så jag bestämde mig för att det skulle bli massor gjort denna dag. Så jag började tidigt på morgonen med mitt program.

Med sommaröppet på gymmet som öppnade först kl. 14.00 kunde förmiddagen ägnas åt helt andra saker. Medan mannen drog till golfbanan en sväng, satte jag på mig trädgårdsoutfit passande för det soliga vädret och drog ut i trädgården. Hann med allmänt trädgårdspyssel plus hallonplock av en skörd som rensades och åkte i frysen med lite provsmakning såklart, några smultron avsmakades och sen gallrade jag bland morötterna i pallkragen och fick mig en fin knippe som togs in och sköljdes för att ha som tilltugg till middagen med avsmakning när mannen kom hem.

SEN äntligen ett litet mellis (vi äter inte lunch på semestern) och så drog jag och mannen till gymmet per cykel. Där var det svalt och jag körde det vanliga programmet med biceps, triceps, mage, ben och rumpa plus en maskin som imiterar bänkpress. Varje maskin med 3 set och 12 reps. Sen cykel hem igen. Det sistnämnda blev totalt 6,58 km per cykel i absolut full speed.
Se mer på Runkeeper

Förvarning om att det är bara tre dagar kvar med Träningsbloggen. Jag fortsätter träna förstås, men med 8 timmars arbetsdag hinns det inte med och orkar jag inte med träning i samma omfattning. Söndagsträningen redovisar jag förstås på måndag, tillsammans med sista invägningen då vi får se ifall jag fått till en viktminskning jag kan vara nöjd med.

Hoppas verkligen att jag lyckats peppa dig och att du kommit igång med en bra kost och med träning. Det är du värd!


Imorgon berättar jag om dagens aktiviteter!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar