..............................................................

söndag

Dag 29 gick i nostalgins tecken


Det blev en vilodag från träningen, nåja jag motionerade förstås munlädret riktigt ordentligt under lördagen. Vi var hembjudna till gamla vänner i Överkalix och det var jag och damen i huset som var vänner från förr. Vi har känt varandra sen långt innan vi träffade våra nuvarande äkta män och vi pratade gamla minnen så det bara sjöng om det. Urtrevligt var det!

Och inte behövde vi svälta heller. Vi serverades gott fika och en härligt god middag - grillat såklart. Efterrätten var i sin enkelhet en riktig höjdare: Glass med varm hjortronsylt. Nåt som jag inte ätit på mer än 10 år. Mmm... Jag tänker bara som hastigast nämna att jag och mannen hade tagit ledigt från allt som stavades LCHF. Det vi serverades kryllade av kolhydrater. Men det måste få göra det ibland. Är det fest så är det!

Klockan var väl kring midnatt då vi styrde hemåt med mannen bakom ratten. Vi susade efter nästan biltomma vägar och det var sådär vackert ute med ett solskimmer i mörkret.

Söndagen är vi tillbaka i de normala LCHF-gängorna och det blir träning i någon form såklart. Måndag är det ju invägning för min del så... :-)

Här följer du det som publiceras på Träningsbloggen

Imorgon berättar jag om dagens aktiviteter!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar