..............................................................

fredag

Dag 27 och outdoorträning


Något jag verkligen älskar är att vara ute i solen och jobba i trädgården. Idag har jag fått en hel del av detta. Bära tunga jordsäckar för jordförbättring i blomrabatter och att kärra 7 kbm jord med skottkärra för att bättra på gräsmattan. Det kräver sin kvinna - i det här fallet mig. Naturlig muskelträning kallar jag det för. Bättre kan det inte bli :-)

Det hade varit roligt att veta hur mycket energi jag förbrände idag - tänk en hel dags kroppsarbete. Det ni! Maten blev som vanligt #lchf den strikta modellen, med en vidunderlig middag som avslutning.

Här följer du det som publiceras på Träningsbloggen

Imorgon berättar jag om dagens aktiviteter!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar