..............................................................

tisdag

Dag 24 och doften är bedövande - och vikten är...


Måndag och nu blommar de där blommorna som finns i massor och som jag inte vet vad de heter. När jag passerar på min bungypumpPW, är doften berusande och bedövande. Jag får en härlig kick helt enkelt. Nån som kan hjälpa till med namnet?

Men om jag skulle börja från början. Direkt efter morgonens besök på "lilla huset" blev det veckans invägning. Alltid lika spännande. Tre hekto hade försvunnit, så jag har förlorat totalt 1,2 kg i vikt under semesterns tre första veckor (två veckor kvar). Känner mig himla nöjd!

SEN blev det bungypumpPW före frukost, den vanliga svängen som alltså doftade så härligt idag. Kändes som att det gick riktigt snabbt faktiskt.
Se mer på Runkeeper

Därefter blev det lite pyssel i trädgården innan vi drog iväg på födelsekalas med tårta och annat gofika. Ett rejält avsteg från LCHF-kosten. Men det är ju inte födelsedag så särskilt ofta så... Redan under tiden vi var där började jag planera för en lite längre cykeltur under kvällen i trevligt tempo. Sneglade på vädret som är lite ömsom vin ömsom vatten. Vid bra väder hade jag bestämt mig för att dra iväg.

Mannen drog en sväng till Badhuset i Gammelstad för att simma några längder och bada bastu. Sen middag och ingen cykeltur. Vädret blev ostadigt och ganska kallt. Men imorgon är en ny dag...

Här följer du det som publiceras på Träningsbloggen

Imorgon berättar jag om dagens aktiviteter!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar