..............................................................

fredag

Dag 20 drog jag till skogs...


...men det kanske jag inte skulle ha gjort denna torsdagskväll. Eller fel av mig, jag skulle ha tagit keps, förutom "långärmat" över hela kroppen plus mycket mera Mygga. För myggen höll nämligen på att bära bort mig - TROTS att jag minsann höll ganska högt tempo.

Min föresats var till att börja med att främst jogga på det mjuka underlaget (skonsamt mot min dåliga rygg) och att gå däremellan. Sen hade jag tänkt att vara ute en längre stund och att förflytta mig en längre sträcka. Men jag fick ge upp och ringa efter mannen så han fick hämta mig med bil. Allt medan han s.a.s. hade någon fru att hämta och alltså INNAN myggen hade ätit upp mig.

Hur gick det då? Jotack! ett nytt personligt rekord vad gäller medelhastigheten på sträckan. Visserligen lätt att få nya personliga rekord såhär i början när jag inte använt appen så länge. Vill du se mer deltaljer?
Se mer på Runkeeper



Imorgon berättar jag om dagens aktiviteter!


// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar