..............................................................

tisdag

Dag 17 och allting behöver inte gå med blixtens hastighet

Min livskamrat och trogne vapendragare hängde med på cykelturen.
Men först och främst var det invägning denna måndag. Förra måndan hade jag minskat 5 hg i vikt och det kändes ju superkul. Och nu har jag tappat 4 hg till. Alltså nästan 1 kg på 2 veckor. Tjoohoo, glädjen står högt i tak.

Dagens aktivitet blev cykling i ganska lugnt tempo på kvällskvisten, men någon form av rekord lyckades jag trots allt få till.

Tidigare under dagen hade jag varit till MorrRingens Grön hälsa och omsorg och jag var full av intryck i huvudet. Orkade därför inte med full speed. Sådär nu har jag bortförklarat färdigt. Imorgon är det nya tag som gäller...


Imorgon berättar jag om dagens aktiviteter!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar