..............................................................

måndag

Dag 16 och ordningen är återställd


Idag var äntligen vädret helt på min sida och ordningen är därmed återställd. Det är roligare att träna ute i sommarens soliga dagar - än inne. Av pur glädje "ställde jag till med" ett nytt rekord på min vanliga PW-runda med bungypumpstavarna. Kul och ger mersmak. 3.52 km på 37 :30 minuter. Om jag minns rätt tog samma runda ca 43 minuter första gången med nämnda stavar. Det går bättre och bättre och jag blir sååå peppad!
Se mer på Runkeeper

När jag kom hem körde jag lite dansaktivitet ute (hoppas jag inte skrämde grannarna) till uptempo-musik. Det blev väl en halvtimme det också. Svetten bara lackade efteråt och jag hade fått upp pulsen och även andningen såklart. Men skönt var det.

SEN blev det en välförtjänt frukost och en skön dusch. I nämnd ordning för jag var jättehungrig och man SKA äta direkt efter ett sånt här pass.

Efter det här var jag så himla superpeppad och endorfinerna... Mmm... Hoppas du blev peppad också :-)



Imorgon berättar jag om dagens aktiviteter!


// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar