..............................................................

lördag

Dag 14 Udda kan man inte vara jämt


...men ibland kan man vara det, som idag. Fredagen var så regnig och trist men korta uppehåll så jag beslöt mig för att köra indoor-träning. Snabbt som ögat satte jag ihop ett program som till största del innebar kroppsviktträning (när man använder kroppen som redskap). Cirka en halvtimme körde jag, ordentligt varm efter 4 minuter Maniac - en av bästa låtarna ur gamla Flashdance. Därefter följande program till uptempo musik - så många reps jag orkade...

  • Knäböj
  • Höftlyft
  • Situps
  • Plankan
  • Biceps och Triceps med hantlar
  • Lätt jogging på stället

Fy faderuttan va slut jag var efteråt. Räknar med att detta ska ge en hel del bättre flås :-)

Slut på dagens pepp!


Imorgon berättar jag om dagens aktiviteter!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar