..............................................................

fredag

Dag 13 och det är outdoor-träning som gäller


Torsdagen visade på ostadigt väder men dock uppehåll så jag satsade på bungypumpPW, utan för att den skull slå några rekord. Det blev en sväng på drygt 3,5 km på lite under 40 minuter. Skönt ute med mycket vind och kanske några stänk av regn, men mer blev det inte.
Mer på Runkeeper

Det blev mer outdoor denna dag, men mer av slaget vardagsmotion. Jag hade lovat hjälpa till att fixa marknadsföringsmaterial till Artic Entreprenör AB och sprang runt på nästan alla ställen i Luleå där firman putsar fönster och fotade för brinnande livet. Det tog några timmar och nu har jag ett helt gäng bilder som ska redigeras. Spännande!

Sen har de ju rea typ överallt och har skaffat lite snyggt att ha på mig här framöver. Kommer att sitta ännu snyggare sen jag har gått ner lite till i vikt :-)

Slut på dagens pepp!

Här följer du det som publiceras på Träningsbloggen

Imorgon berättar jag om dagens aktiviteter! Hur går det för dig, tränar du nåt under semestern?

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar