..............................................................

torsdag

Dag 12 och ensam på mitt stammisgym

Exteriören utanför Actic gym som finns i Gammelstads badhus.
Ja, det var en hel del annat folk där så jag behövde inte känna mig helt ensam. Dock hade jag inte med livskamraten denna gång. Men jag var tusan så effektiv i min träning. Svetten lackade och känslan efteråt var enorm :-)

Gympasset idag blev:
  • 10 minuters uppvärmning på cykel med programmet Random Hill.
  • "Magrutor" i Abdominal.
  • Biceps i Preacher curl.
  • Rygg i Lower back.
  • Benpress i en maskin med fotplatta som jag också använder till att träna vaderna genom att göra "tåhävningar". Tar även på rumpans muskler.
  • Triceps genom specialanvändning av Lateral pulldown.
  • Avslutning med Overhead press.
Samtliga övningar gjordes med 3 x 12 reps.

En skön känsla spred sig i kroppen då jag var färdig!

Som jag skrev igår då det var vilodag, skulle det bli fullt ös idag. Och så blev det. Vilket orakel jag är...

Här följer du det som publiceras på Träningsbloggen

Och imorgon berättar jag om hur det gick med torsdagens aktiviteter!

// Kikki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar