..............................................................

onsdag

Dag 11 blev en tvärtom-dag


Idag tisdag hade jag planerat in flera aktiviteter, dels min vanliga bungypumpPW före frukosten och sen en längre cykeltur. Men regnet fick mig på andra tankar och jag ställde in mig på ytterligare en dag på gymmet.

Men livet kom emellan, bland annat i form av en vattenläcka i byn som påverkade vårt dricksvatten, vilket innebar att vi skulle jaga en tankbil med rent vatten som ibland stod i Sunderbyn och ibland i Gammelstad. Tänk vad vi är beroende av vatten i kranen!!!

Dagen ägnades till betydligt stillsammare aktiviteter, som läsning och meditation. Jag hann också med lite andningsträning. Visst jag kan det där med effektiv andningsteknik, men det skadar inte ändå.

En tanke slog mig, att jag inte haft en enda vilodag på de 10 första dagarna i Träningsbloggen, så det var nog lika bra att det blev lugnt känner jag. Jag kände mig lite sliten :-)

Men imorgon blir det fullt ös igen - oavsett vädret!

Här följer du det som publiceras på Träningsbloggen

Och imorgon berättar jag om hur det gick med onsdagens aktiviteter!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar