..............................................................

tisdag

Dag 10 med två härligt glädjande nyheter


Det händer ständigt något i min värld just nu. Den första goda nyheten denna måndag blev jag varse strax efter att jag klivit upp och klev upp på vågen i bara mässingen:

Jag vägde ½ kg mindre än för en vecka sedan!

I min värld en stor nyhet och mycket glädjande. Det visar att min strikta LCHF-kost kryddad med motion och träning har gett resultat. Nu känner jag mig verkligen peppad att fortsätta på samma linje :-)

Nästa goda nyhet gav sig till känna då jag varit ute på min bungypumpPW före frukost:

Medelhastigheten l0,07 minunter/kilometer innebar ett nytt personbästa. Och hela rundan hade som en följd av detta gått snabbare - Hurra!!!

Med 4 veckor ytterligare i semesterpåsen har jag tid att uppnå mitt mål - att komma i toppform. Det ser jag fram emot. Tyvärr blev det bara en sväng idag. Massor med ärenden på stan och sen tunga, svarta moln gjorde att jag ställde in min planerade långcykeltur. Men det är en dag imorgon också. Hoppas på bättre väder då.

Slut på dagens pepp!

Här följer du det som publiceras på Träningsbloggen

Imorgon berättar jag om dagens aktiviteter!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar